petek, 22. julij 2011

Domača čokolada z lešniki

Lotila sem se domače čokolade:)
Čeprav je kakakvovo maslo kar drago, sem na vsak način hotla probat kako to gre in kakšen je okus.
Na internetu je polno receptov za čokolade iz navadnega masla, z mlekom v prahu in z raznimi sestavinami, ki jih nisem želela uporabit, zato sem naredila po svojem občutku.

50 g rjavega sladkorja sem raztopila v čisto malo vode. Morala sem malo pogret na štedilniku, ker se je zelo težko topil.

15 g celih lešnikov sem malo popražila na suhi teflonski ponvi in jim nato odstranila lupinico, ki se je med praženjem začela luščit.

100 g kakavovega masla sem raztopila v posodi, na najnižjem plamenu. Hitro se je topilo. Res lepo diši.

50 g kakava (od Gorenjke) sem stresla v raztopljeno maslo, prav tako lešnike in kolikor toliko stopljen sladkor. Vse skupaj sem dobro premešala. Maso sem nalila v posodico obloženo s peki papirjem in postavila v hladilnik, da se strdi.

Strjeno čokolado lepo dobiš ven iz peki papirja in jo razrežeš z nožem.

Čokolada je zelo dobra!! Stala me je pa približno 9 EUR, od tega kakavovo maslo 7,5 EUR.





Opombe:
1. Sladkor se ni dobro vmešal v ostalo zmes, zato so bila področja, kjer ga je bilo več, nekje pa manj. Mogoče bi morala dat sladkor v prahu.

2. Lahko bi dala noter tudi kakšno kapljico metinega eteričnega olja ali kaj podobnega za bolj poseben okus.

3. Neki pa le stane tale čokolada, tko da ni za vsak dan, vsaj za moj žep ne ;)

4. Všeč mi je, da sem lahko po želi dala veliko lešnikov, da ni bilo treba skoparit, kot ponavadi pri kupljenih čokoladah, ki več ali manj temeljijo na sladkorju.

5. Definitivno je fino vsaj enkrat v življenju narest domačo čokolado :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar