petek, 21. september 2012

Rižota s jurčki, bučo in hrenovkami

Danes sem skuhala še eno hitro dobro kosilo, rižoto z jurčki, bučo in hrenovkami, zraven pa paradižnikovo solato:)

Sestavine za rižoto:
- riž (skuhala sem ga že prej)
- čebula (sesekljana)
- jurčki (narezani)
- buča (narezana na koščke)
- hrenovke (narezane na kolobarčke)
- sveža nasekljana bazilika
- koriander, rožmarin (strt v terilniku)
- sol

Paradižnikova solata:
- paradižnik volovsko srce in mali hruškovi paradižniki
- sveža bazilika
- olivno olje

Za rižoto sem rjavi riž skuhala posebej. Vmes sem narezala čebulo, jurčke, hrenovke in buč, nasekljala bučo in sesekljala čebulo. V voku sem nato na kokosovem olju prepražila čebulo, jurčke, hrenovke in bučo, začinjeno z zmletim koriandrom in rožmarinom. Posolila sem in zalila z 1dcl vode. Pokrito sem dušila nekaj minut (5-10 minut). Nato sem dodala skuhan riž in nekaj skuhane pšenice od prejšnega dne. Mešala in kuhala sem še 3 minute. Rižoto sem naložila na krožnik in z veseljem pojedla.



Če riž skuhate že prej (lahko tudi prejšnji dan) je kosilo gotovo v 20 minutah.

Dober tek!




Ni komentarjev:

Objavite komentar