sreda, 18. maj 2011

Malica ali kosilo - z ajdovo kašo

Ajdova kaša s korenčkom, rukolo, domačim olivnim oljem, 3 leta staranim domačim Nizozemskim sirom, redkvico in krešo.

Res hitro in enostavno kosilo za nas, ki imamo radi rukolo. Tisti, ki vam ni pri srcu jo lahko nadomestite, hm, z blitvo, koprivami, krešo, pač zeleno zelenjavo po želji.

Na kocke narezano čebulo in na trakove narezan korenček, sem "prepražila" na vodi, v bistvu bolj dušila. Hkrati sem posebej v nesoljeni vodi skuhala ajdovo kašo (5 min), jo odcedila in primešala h korenju in čebuli. Ajdova kaša iz ene slovenskih kmetij bi lahko rekla, da se skuha hitreje kot ostale.
Dodala sem začimbe: baziliko, timijan, sol, poper, muškatni orešček, malo peteršilja in čisto na koncu rukolo. Rukole ne dajte preveč, ker malce zagreni, da nebi čisto prevzela ostalih okusov. Vse sem dobro premešala, poskusila, če je kuhano, in kuhano naložila na krožnik.

Na krožniku sem konkretno pokapljala z olivnim oljem, ki ga je zrihtal Fabio. Zraven sem narezala tri leta staran domač sir, ki sva ga kupila na potepanju po Nizozemski, redkvico in krešo z vrta, kar sem seveda tudi pokapljala z olivcem.

Bilo je približno za 20 minut dela in hop, okusno zdravo kosilo je gotovo :)

P.S. h kaši bi lahko dala manj rukole, ker tale domača je res močnejšega okusa.

P.S. zanalaž čebule nisem pražila na olivnem olju, ker če ga dodaš na koncu pride njegov okus še bolj do izraza, poleg tega pa ohraniš njegove vitamine in ostale dobre snovi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar