četrtek, 1. september 2011

Zelenjavna pica s hrenovko

Paradižnik na vrtu še kar raste, prav tako bučke. Ob razmišljanju kaj narediti, da porabim veliko zalogo paradižnika, mi je na misel prišla pica. Z veliko zelenjave :)

Kvašeno testo sem zamesila iz pirine, pšenične in koruzne moke. 

Iz paradižnika sem naredila domačo paradižnikovo omako, tako da sem celega potopila v krop za nekaj sekund, mu olupila lupino, narezala na koščke, pri tem pa odstranila čim več pešk. Na malce prepraženi čebuli in česnu sem prepražila/kuhala še paradižnikove koščke in začinila z baziliko, timijanom, majaronom in rožmarinom. Mezga je vrela toliko časa, da je zgubila večino vode in je postala ravno prav gosta, da bo pica še sočna.

Vzhajano testo sem razporedila po pekaču na peki papir in gor razmazala mezgo. Čez sem posula na trakove narezano blitvo in bučke, na koleščke narezane domače konjske hrenovke in posula z naribanim sirom in mozarelo.

In hop v vročo pečico.

Takšna zelenjavna pica mi je vedno boljša napram klasičnim (sir, šunka, gobe) iz picerij, ki ne naredijo prav nič dobrega želodcu in mojemu počutju.

Dober tek!




Ni komentarjev:

Objavite komentar