sreda, 31. avgust 2011

Jaz, Gejša

Zadnjič sem jo prebrala, super knjigo Jaz, Gejša.

Knjigo je napisala Gejša, Mineko Iwasaki, ki je hotela svetu predstaviti način življenja in posebnosti te zvrsti japonske kulture. Gejše so plesalke, pevke, ki obvladajo obrede čaja in so provrstne družabnice pomembnim in predvsem bogatim strankam. Opisuje svoje trdo delo, da je postala ena najboljših gejš in prikazuje tradicijo te izumirajoče japonske umetnosti.

Knjige nism mogla izpustit kar tako iz rok. Pritegnila me je, kljub temu, da sem "pričakovala" preveč razpredanja o običajih in postopkih (da bo dolgočasna). Prepleta čustvene izzive in vsakdanjosti kulture, ki je nam popolnoma tuja, kar me je držalo v visokem zanimanju kaj se bo zgodilo potem. Prav tako sem pričakovala, da so gejše neke vrste prostitutke, pa to ni res! Zgodba je presegla moja pričakovanja, z veseljem sem jo brala in se vživela v pripovedovalko.

Všeč mi je bila, ker je bila lahka, za sprostitev misli. Naučila sem se nekaj o japonski kulturi, kar prej nisem poznala. Všeč mi je bilo tudi to, da je resnična zgodba, in sem dejansko lahko verjela, da se je res zgodila.

Tudi to knjigo priporočam :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar