nedelja, 8. januar 2012

Pisana zelenjavna pica

Zadnje čase res pobiram "ostanke" po hladilniku in razmišljam kaj naj z njimi skuham. Poleg tega mi, ko pomislim kaj bi jedla, nič specifičnega ne paše. Tako sem zadnjič za kosilo spekla pico, polno dobrot :)

Testo za pico sem naredila iz
- polovice kvasa
- približno 600 g različne moke (pšenične polnozrnate, koruzne in pšenične bele)
- polovico žličke sladkorja (za lažje vzhajanje kvasa)
- dvema dobrima ščepcema soli
- tople vode

Moko sem stresla v skledo, na sredini naredila jamico, nadrobila noter kvas in sladkor ter zalila z 1 dl tople vode. S prsti sem malo pomešala sestavine v jamici in pustila počivati 15 minut na toplem, da je kvas vzhajal.
Nato sem v posodo dodala še sol in počasi dodajalo vodo in mesila testo. Dodala sem toliko vode, da se pri mesenju z rokami testo ni pacalo, ampak je postalo gladko. Pustiti bi mogla vzhajati cca 30 minut, ampak ker sem bila že lačna, sem ga po 20 minutah raztegnila po naoljenem (olivno olje) pekaču.

Vmes sem pripravila sestavine, ki so se znašle na pici. Pa poglejmo kombinacijo :)

Pica je bila kljub zanimivi kombinaciji super okusna in moja boljša polovica je to potrdila, pa je moški in veste kako so moški pa pica in zelenjava - ponavadi bljak :) Al se je pa že navadu moje kuhe, he he.

Torej, takole sem sestavine razporedila povrsti:
- ščepec bazilike, ščepec timijana in ščepec majarona sem potresla po testu.
- hladno stiskano domače olivno olje sem polila čez
- nato pa potresla z naribano jedilno oranžno bučo
- lisičke (zmrznjene gobe so bile najprej odtajane)
- na tanke lističe narezana dva manjša lista ohrovta (po občutku, ni treba preveč)
- nekaj kuhane čičerike, ki je ostala od prejšnjega dne (za eno pest)
- nariban majnši kos sira (gauda)
- nariban parmezan (1 pest)
- jajce

Pica se je pekla na stopnji 5-6 plinske pečice, oz. 200°C.





Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar