petek, 26. avgust 2011

Polpeti iz bučk in rženih kosmičev

Ko sem iz službe prišla domov, sem prižgala pečico in začela protokol pečenja/kuhanja ajvarja. Kaj boš počel pri 35°C zunaj, če lahko kuhaš pri 40°C notr :) Kljub toploti sem bila lačna in zaželela sem si bučke. Pravzaprav imam poln hladilnik bučk in paradajzov, tko da dost drugega mi ni preostalo. Na misel so mi prišli bučkini polpeti s kosmiči, na podoben način kot frtajla zadnjič.

Sestavine:
- 3 majhne mlade bučke
- por (cca 15 cm stebla)
- 5 žlic rženih kosmičev
- 2 jajci
- 3 vejice peteršilja
- 4 žlice otrobov
- Začimbe: poper, limonska trava
- malo koruzne moke

V skledo sem naribala bučke zraven sem na kolobarčke narezala por. Zravevn sem ubila 2 bolj drobni jajci, dodala zrezane lističe peteršilja, popoprala in začinila še s pol žličke zmlete limonske trave.
5 žlic rženih kosmičev sem poparila z vrelo vodo in jih pustila par minut, da se napijejo. Odcejene kosmiče sem streska k bučkam in dobro zmešala. Zmes je bila malo bolj redka, zato sem v upnaju, da se bo zgostila dodatla otrobe. Recimo, da se je zgostila za malenkost. Ko sem obilikovala polpete sem v roki dodala še malo koruzne moke, da sem popivnala mokroto.

Ko sem oblikovane polpete dala pečt v razgreto sončnično olje, so se lepo zapekli in ostali skupaj (niso razpadli, kot sem pričakovala). Pečene sem odložila na papirnato brisačo, ki je popivnala olje.
Zraven sem si naredila solato iz zelenega radiča, najboljša :)

P.S.
- Naribane bučke spustijo vodo, zato naredite polpete takoj (da ne bodo mele časa vode spustit), ali pa bučke pustite stati nekaj časa,odvečno vodo ožamite in šele nato delajte polptete.
- Ne vem če ste opazili, ampak nisem solila, kar se na polpetih sploh ne čuti, okus je poln tudi brez soli. Seveda lahko posolite, če ste navajeni.
- Polpete čim bolj sploščite, da se bodo prepekli skozi, sploh, če boste dodajali več moke, ki je fino, da se speče.

Ni komentarjev:

Objavite komentar