sobota, 9. april 2011

Ajdova kaša s pisano zelenjavo, polento in avokadom

Sobotni zajtrk :)

Zdaj sem se že luštno navadila pripravljat zajtrke, kosila in večerjo malce dlje. Sicer zgodaj zjutraj vstajam utrujena, ampak se po pol ure kuhe počasi zbudim, in z dobrim zajtrkom dobim več energije.

Včeraj sem dobila kvalitevno hladno stiskano domače olivno olje iz Izole. Mislim, da bi moral vsak enkrat probat za moje pojme res dobro kvalitetno olje, saj bi samo tako lahko videl veliko razliko od tistega kupljenega v trgovini. Razlika v okusu je 3x očitna, meni se zdi bolj gosto, če imaš srečo in pridelovalca poznaš, točno veš kaj dobiš. Priporočam! :)

Hotela sem probat tole ekstra dobro olje, zato sem naredila tak zajtrk, da bi lahko čez polila še malo olja :) Poleg tega, pa je moralo biti brez pšenične moke in sladkorja. Ugotavljam, da lažje preživim brez sladkorja in pšenične moke, kot pa brez olivnega olja.

Skuhala sem ajdovo kašo (vode nisem solila, ker bo kaša posoljena kasneje skupaj z zelenjavo) in jo odcedila.

Skuhala sem polento z dobro žlico ovsenih kosmičev (vodo sem pozabila solit, ampak je bila polenta vseeno dobra). Vlila sem jo v z vodo oplaknjen lonček, da se strdi v obliki lončka in se ga ne prime.

Narezala sem čebulo, malo zelja (sem našla v hladilniku), gobe šitake, posušen v olju vložen paradižnik, 4 kapre, korenček in vse skupaj prepražila na žlici olivnega olja (tistega iz trgovine, ker ga je manj škoda). Vmes sem dodala malo vode, da se ni prijelo. Začinila sem s soljo, baziliko, poprom in kurkumo (ta da lepo rumenkasto barvo). Na koncu sem zelenjavi dodala ajdovo kašo, premešala in podušila še 10 minut, da so se sestavine navzele okusov.

Na krožnik sem poleg ajdove kaše z zelenjavo, ki spominja na curry, in polente narezala avokado. Povrhu sem naribala parmezan in polila z dorbim domačim olivnim oljem.

Dober tek!


Ni komentarjev:

Objavite komentar