četrtek, 21. april 2011

Palačinke z banano, kokosovimi in mandeljnivimi kosmiči in ajdovimi žganci

Čudna kombinacija tole z žganci, ampak žganci so bili za porabit in na koncu je prav dobro izpadlo.

Za palačinke potrebujemo
- testo za palačinke (jajci, črna pšenična moka, mleko, radenska, voda)
- banano narezano na zelo tanke kolobarje
- kokosove kosmiče
- mandeljneve kosmiče
- drobne ajdove žgance

Najprej naredimo testo. Žal ne morem napisat točno koliko moke, mleka, vode, ker sem delala po občutku. Dala sem dve jajci, približno 400 g moke, približno 2 dl mleka, 1 dl radenske, in za redčenje po potrebi vodo.

Nato sem v testo primešala še ostale sestvine. Palačinke sem spekla v mali teflonski ponvi, bile so malce debelejše ampak zadosti pečene in zelo okusne.

Seveda pa lahko dodate sestavine po želji. Naj povem, da so mi kokosovi kosmiči (lističi) bolje pasali v palačinke kot kokosova moka.

Dober tek!


Ni komentarjev:

Objavite komentar