sreda, 20. april 2011

Darilo za Tino / Wrapping a gift for friend Tina

Zavijanje daril mi je v veselje, me sprošča in ponosna sem, ko obdarovanec to ceni. Za prijateljico sem zavila domač čaj (bezeg in regratove cvetove) in priročnik za nabiranje zdravilnih zelišč od patra Simona Ašiča. Zdaj ko so se preselili na "deželo" in se bodo sprehajali po travnikih, bo morda prav prišlo znanje o rožicah za čaje.

Knjigo sem zavila v zelen ovojni papir z motivom listov. Iz kartona sem izrezala štirioglato podlago takšne velikosti, da sem gor lahko postavila lončka s čajem in knjigo. Kartonasto podlago sem ovila v rjav krep papir in ga pobarvala z rumeno. Rumena ga je poživila, zaradi mokre barve pa se papir zvil in podlaga je zgledala kot topla jesenska gozdna tla.

Z rdečo in oranžno akrilno barvo sem pobarvala semena nekega primorskega grmičevja, ki sem jih nabrala jeseni. Na karton sem z silikonsko pištolo prilepila storže, semena "posebne sorte", lončke s čajem in zavito knjigo. Lončke in ovojni papir, v katerega je bila zavita knjiga sem prej zaščitila s selotejpom, tako da se silikon ni prijel direktno na steklo in da nebi poškodoval knjige.

Vse skupaj sem povezala z rafijo in tako stvari še dodatno pritrdila na podlago, ker sam silikon ni dovolj močen za pritrditev "težkih" steklenih lončkov. Varovalka je vedno dobrodošla :)

Darila je bila prijateljica zelo vesela, jaz pa tudi, še posebej, ko sem videla, da ji je všeč tudi kako izvirno je zavito.

Wrapping gifts brings me joy, is relaxing and I'm proud when a person who gets a gift appreciate the effort. Recently I wrapped two glass cups of tea and handbook for herb gathering for my friend. I picked tea (elderflowers and dandelion flowers) by myself in the wild and dry it. They moved to suburb of Ljubljana and I thought it would be a nice gift, if they wanted to pick flowers for tea by themselves now.

I wrapped book in green wrapping paper with leaf motive. For groundig I took square pasteboard, wrapped it in brown crepe paper and paint it yellow. Paint reffreshed and frill the grounding a little bit.

I painted a kind of seeds with red and orange colour and let them dry. Then I fixed book, cups, cones and seeds on grounding with silicon gun. I used a few layers of scotch tape to protect the bottom of glass and book from hot silicon.

To protect glass cups and book from fallilng, I tied them up with raffia. Sometimes more protection is good, just in case :)

A friend was wery happy about the gift, specially because of creative wrapping. I was satisfied too :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar