četrtek, 2. junij 2011

"Curry" prosena kaša s garam massala piščancem

Danes sem si sicer zaželela šparglje, ampak v Šparu niso imeli nič slovenskega, torej so odpadli. Zato sem kupila gobe Šitake, ki se super ujamejo s piščancem in korenjem.

Za kosilo sem pripravila proseno kašo, omako s piščancem, korenjem in Šitakami ter solato.

Proseno kašo za dve osebi sem skuhala v nesoljeni vodi, dodala sem 2 klinčka in žličko kurkume. Proti koncu sem dodala še 3 žlice kokosovega mleka, ki mi je zadnjič ostal pri curryju. Z majhnim ščepcem soli sem posolila čisto na koncu. Uspela mi je res super priloga :)

Na čebuli sem prepražila na koščke narezana stegna piščanca, koleščke korenja, narezane šitake ter par listov svežih kopriv. Začinila sem s soljo, poprom in dvema žličkama začimbne mešanice "Garam massale" ter prilila malo vode, da se omaka ni sprijela.

Z užitkom sva pojedla okusno kosilo, zanimivih okusov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar