torek, 7. junij 2011

Ranjak - pomočnik pri ranah

Tale rožica "Ranjak" me je presenetila. Na lastni koži sem preizkusila njeno delovanje in lahko rečem, da je super.

Nabirala sem ga v sredini maja, na travnikih okoli vikenda, prav vesela koliko ga rase. Posušila sem ga in shranila v dobro zaprte steklene posode.

Zdaj pa k bistvu.

Takrat sem šla čez dva dni laufat in me je superga močno ožulila na podplatu v pregibu podplata in prstov. Recimo 1 cm velik napihnjen žulj s tekočino v notranjsti. Skuhala sem si ranjakov čaj, ga namočila v gazo, jo položila na žulj, ovila z brisačo, da nebi po tleh in postelji teklo, ter z ovito nogo odšla spat. Naslednje jutro je bil žulj suh. Pri hoji sem sicer čutila, da je nekaj bilo na podplatu, kot da bi na hrasto pritisnu, pa te spodi že vedno malo zaboli. Čez noč!

Včeraj sem šla laufat in glej ga zlomka, me je na isti nogi ožulilo na istem mestu, ampak malce manj kot prvič. Nisem si skuhala ranjaka, pustila sem pri miru. Zjutraj je bil žulj še vedno tam in boli me pri hoji. Nič se ni posušil, isti je kot je bil in isto boli.

Lahko bi rekla, da je dokaz tu. Ranjak je zakon! Všeč mi je tudi njegov napihnjen izgled :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar