sreda, 8. junij 2011

Gresovi štruklji s čežano

Po težkem dnevu sem kosilo skuhala v pol urce. Uprla sem se čokoladi in se posladkala na bolj zdrav način. S štruklji in čežano, nekaj najboljšega :)

Sestavine so za dve osebi.

Najprej sem v večjo posodo dala zavret vodo (za štruklje). Nato sem v skledo stresla 250 g skute, jajce, 3 žlice rozin (lahko tudi manj, če vam niso všeč) in polnozrnat pšenični zdrob. Ker je bila masa malce pregosta sem jo razredčila z mlekom. Servet sem potresla z malo gresa, da se štrukelj med kuho nebi prijel, naložila maso na servet kot klobaso, ga zavila in povezala s sukancem. 3 Srednja/velika jabolka sem oprala, izrezala peške, narezala na koščke in dala kuhat z malo vode in žličko cimeta. Lupila jih nisem, če želite pa jih olupite. Vmes, ko je zavrela voda za štruklej, sem ga dala kuhat. Kuhal se je 15-20 minut, ker je bil bolj tanek. Ko so se jabolka zmehčala, sem ugasnila plin in jih zmečkala v čežano. Sladkati mi ni bilo potrebno ničesar, saj so jabolka zadosti sladka.

Pomirilo me je.

Ni komentarjev:

Objavite komentar