torek, 29. marec 2011

Kandida, dieta, izziv

Pri meni smo zadnjič glede na tipične simptome (se mi zdi da imam kar vse možne) in nato z bioresonančno metodo odkrili preveč razširjeno glivico kandido. Baje jo itak imamo v telesu vsi, ampak če porušiš ravnovesje (z antibiotiki, stresom in še s čim), se preveč razširi in ti povzroča precej težav.

Na internetu sem nato takoj prebrala vse možne vire in forume. Menim, da jih je vse treba jemat z rezervo in z zdravo pametjo. Tudi knjiga "Resnice in zmote o kandidi, Sanje Lončar" mi ni bila preveč všeč, dost nakladanja, premalo virov, najbolj pa me je zmotila primerjava smrtnosti zaradi kandide s smrtnostjo na cestah. Zaradi kandide naj bi bila smrtnost večja. To sploh ni primerljivo. Poleg tega vsi internetni viri izhajajo iz istega, torej povsod piše isto, brezveze. Prodajajo in promovirajo polno enih tablet in dopolnil k prehrani, katerih pristaš nisem. Sem mnenja, da če se nisi pripravljen spremenit do konca življenja, ti nobeno prehransko dopolnilo ne bo pomagalo. Našla sem tudi eno luštno tujo spletno stran, kjer si na forumu delijo recepte.

Kakorkoli, postalo mi je bolj jasno zakaj sem zadnje čase pojedla cele gore sladkorja (čokolade, piškote, čokolade, čokolade). Za malco sem velikokrat jedla štrudlje, bureke, krofe ...V trgovini zraven službe nimaš ravno veliko za izbirat, vedno iste hrane se pa itak takoj naveličaš. Vsako stvar sem sladila z medom in tudi na splošno so mi pasale samo sladke stvari. Pojedla sem veliko jabolk in sadja na splošno.

Za vzpostavitev normalnega stanja je potrebna terapija z bioresonanco in stroga dieta (Seznam prepovedanih in dovoljenih živil sem dobila na pripravljalni bioresonančni terapiji.) brez sladkorja (tudi sadja in medu ne), brez bele pšenične moke (vseh izdelkov iz nje), alkohola, kvasa, kave in še par stvari. Ostane pa velik seznam kaj lahko ješ (ananas, vsa zelenjava, rjavi riž, pira, oves, ajda, prosena kaša, polenta, mleko in mlečni izdelki ...) in super mi je, ker veliko teh stvari jem že sedaj.

Po eni strani sem vesela, da sem končno dobila vzrok (moč), da ukinem to sladko nezdravo enolično prehranjevanje iz trgovine. Pa drugače jem zelo zdravo, vsak dan si skuham kosilo z veliko zelenjave in kar se le da naredim sama (testenine, omake, testo za štruklje ...). Poleg vse te zdrave hrane pa se je vedno našel prostor še za čokolade in sladice. Dieta mi predstavlja izziv in se je veselim. Potrebno bo še več eksperimentiranja pri kuhanju, to mi je pisano na kožo :) Vem, da je še neskončno neodkritih zdravih in okusnih jedi, ki nam niti ne pridejo na misel, in tistih na katere smo pozabili (ajdova kaša, ješprenj, v bistvu vsa žita razen pšenice). Če to ni velika izbira, pa res ne vem.

Tako bodo nekaj časa na blogu prevladovali zdravi recepti ("protikandini") brez sladkorja in brez bele moke.

P.S. Po enem tednu diete mi je še vedno zelo težko brez sladkorja, se mi zdi da veliko več pojem vsega ostalega.

P.S. Včasih vstanem ob 5h zjutri in si spečem svež pirin kruh :)

P.S. Upam na uspešno zdravljenje! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar