četrtek, 3. marec 2011

Ajdovi štruklji s skuto

Štruklji so moja strast! Rada jih kuham, še raje jem.
Ko sem pri Polonini mami enkrat poskusila ajdove štruklje, so mi bili tako dobri, da se je stereotip o zanič ajdovi moki razblinil. Zdaj tudi jaz večinoma delam samo ajdove štruklje, pa še ajdova moka je zdrava.

Svoje slike kuharije sem do sedaj objavljala na Facebooku in več "slinocedcev" (tisti, ki so se jim cedile sline) mi je svetovalo naj napišem še recept. Takole sem se odločila, da odprem nov blog (ker ima več možnosti oblikovanja izgleda po lastni želji). Zapisala bom torej recept za Ajdove štruklje s skuto, ki sem ga našla v knjigi "Sodobna slovenska kuharica od Felicite Klanšek" in malce priredila po svoje.

Po receptu potrebujemo:
40 dag ajdove moke
5 dl slanega kropa
ZA NADEV: 1 dl kisle smetane, 20 dag zdrobljene skute, 2 jajci, sol, 3 žlice drobtin
Jaz sem namesto drobtin uporabila polnozrnat pšenični zdrob, poleg tega pa še 2 žlici kuhane bio prosene kaše.
PRILOGA: sladoled Stracatella Piran (Ljubljanske mlekarne)

40 Dag ajdove moke sem poparila s 5 dl slanega kropa in zamesila gladko testo. Hladnega sem razvaljala okoli 3mm debelo. Za nadev sem zmešala kislo smetano, 40 dag Prekmurske skute, 2 jajci, 2 žlici kuhane prosene kaše in par žlic pšeničnega zdroba, ker je bil nadev preredek. Z nadevom sem namazala testo, ga narahlo zvila na z drobtinami posutem servetu. Ovila sem ga v servet in povezala z vrvico (sukancem) in kuhala dobre pol ure v slanem kropu. Če je štrukelj bolj debel raje kuhajte 45 minut oz. po potrebi. Vaja dela mojstra :)

Po vrhu potresemo na maslu prepražene drobtine in malo cimeta. Bolj sladokusni lahko tudi sladkate. Zraven paše kepica sladoleda in sadni preliv, npr. ribezov ali borovničev džem.

Dober tek!

1 komentar:

  1. hej hej,
    sem imela v mislih ajdove žgance za danes, ampak tole zgleda tako odlično, da moram poskusiti. Hvala za recept

    VM

    OdgovoriIzbriši