ponedeljek, 14. marec 2011

Kusudama iz cvetov

Tokrat objavljam izdelek, ki sem ga objavila že na starem blogu. Meni je res nekaj posebnega.

5. decembra 2010 sem torej naredila origami Kusudamo iz papirnatih cvetov in zapisala takole:

"Zame so letos megleni dnevi izziv, da jih izkoristim ustvarjalno. Naredila sem še eno kusudamo in tudi z njo se prijavljam na 18. izziv craftalnice.

Všeč mi je.
Najprej sem hotela naredit kusudamo iz zvezdic, ampak mi s trdim barvnim papirjem ni uspelo. Resnično sem si zaželela sprobati "origami papir". Narezane sem imela že vse pravokotnike. Kaj sedaj z njimi narediti? Odločila sem se za rdečo cvetno kusudamo. Posamezne delčke cvetov sem najprej pobarvala z rumeno akrilno barvo, nato pa jih zlepila v cvet. Za vsak cvet sem potrebovala 5 kvadratkov, za kusudamo pa 12 cvetov, ki sem jih na koncu zlepila s silikonsko pištolo.

Končni izdelek sem okrasila z rdečimi laski in jo na bambusovi (raje mu recimo trstika) palici postavila v vazo med lovorjev list in okrasne travice, ki sem jih nabrala ob poti v Toskani."





Kmalu objavim še kaj preteklega, same super stvari :)

2 komentarja:

  1. That is very beautiful! I love origami and Kusudama. I would like to invite you to visit my blog, where you can see more kusudama work...
    www.origamiconstructo.blogspot.com

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks :)
    I like your foldings too!

    Have a nice day back! :)

    OdgovoriIzbriši